Thursday, July 18, 2013

zoco home - my cup of tea







Päivän paras uutinen on syyskuun alussa (1.9. tarkalleen) avautuva verkkokauppa Zoco Home, jonka Marokkolainen sisustustuotevalikoima on aivan minun kuppini teetä! Olen aina pitänyt eksoottisesta ja mausteisesta sisustuksesta yhdistettynä skandinaaviseen pelkistetympään ja vaaleampaan tyyliin. Värikkäitä persialaismattoja, hopeisenvärisiä tarjottimia ja nahkapouffeja Marokosta, kelim-tyynyjä Turkista, antiikkisia huonekaluja Kiinasta, puisia naamioita Afrikasta, värikkäitä lasilyhtyjä Intiasta... you name it.

Täällä ainakin odotetaan kieli pitkällä nettikaupan avautumista! Kolahtaako Marokkolainen sisustustyyli sinuun?

P.S. Vinkkinä vielä, että Zoco Homen facebook-sivuilla on arvonta, jossa voi voittaa tuommoisen ihanan pouffin itselleen - klik sinne!

//New webshop opening on september, loving their Moroccan style items!

5 comments:

  1. Voi ovatpas ne kauniita! Ei voi sanoa, että markokkolainen olisi minun tyylini, mutta ehkä yhden tai kaksi voisi ajatella hankkivansa. Ja ehdottomasti kiitos vinkistä, ystävälläni on synttärit syksyllä ja hän rakastaa tätä sisustustyyliä. Yksi lahjahuoli vähemmän :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee, hyvä että tästä oli hyötyä!

      Meillä on tuommoinen musta pouffi-palli, mutta se alkaa vetelemään niin viimeisiään että haluaisin uuden. Ja noita ihania kulhoja ja tarjottimia ja ja ja... :)

      Delete
  2. Mun lapsuudenkodessani oli tosi paljon Lähi-idästä hankittua rekvisiittaa, tulee ihan lapsuus mieleen :-) Olen aina ajatellut, että meidän seuraavaan (=isompaan) kotiin tuon ainakin pari kamelinsatulaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satulat kuulostaa ihan huippuhienoilta! Meillä on äiti (kuten minäkin) kova kiinafani, joten meilä oli aina paljon esineitä sieltä.

      Delete
  3. OMG. Ei mulla muuta. Paitsi että KIITOS KIITOS vinkistä :)

    ReplyDelete

Thanks for your time!