Monday, May 12, 2014

in the woodlands




KIMONO Lindex edited by Kate Hudson / BLOUSE Isabel Marant pour H&M / JEANS Asos / BOOTIES H&M / SUNNIES Dolce & Gabbana

Taas sitä mennä viipotettiin kimono päällä niin että helmat vain hulmusivat. Näyttää meidän talouden toisen muotipoliisin mukaan ihan aamutakilta, mutta ei se onneksi ole ihan niin justiinsa - aamutakki, kimono, mitä näitä nyt onkaan. Nykyäänhän vaatteet ovat niin monikäyttöisiä, että aamutakitkin ovat ihan salonkikelpoisia.

Minä olen ihan kärppänä kytännyt koko päivän säätiedotusta ja refreshannut Ilmatieteen laitoksen sivuja useita kertoja päivässä. Kovasti odotellaan sateettomia aamuja - saisi vihdoin korkattua fillarikauden ja aloitettua työmatkapyöräilyn. Minähän olen sokerista, joten sateessa en fillaroi. Matkaa toimistolle on reilu 14 km, joten omalla sunnuntaikruisailuvauhdillani täytyy varmaan laittaa herätyskello soimaan jo kukonlaulun aikaan että ehtii ysiksi toimistolle. Koska olen ihan rapakunnossa, asetan tavoitteeksi pyöräillä töihin kahtena päivänä viikossa. Ekalla viikolla riittää se yksikin kerta. Katsotaan jääkö viimeiseksi :)

Millä sinä kuljet työmatkasi? Vaihdatko kesäksi fillariin?

//And a kimono again. Looks like a robe, said hubby. 


13 comments:

  1. Hurmaava kimono! Ja niitä talouden toisia muotipoliiseja ei yleensä kannata kuunnella laisinkaan ;) Olen siitä onnekas, että työmatkaa on vaan 2 km, joten keväällä/kesällä/syksyllä kuljen pyörällä tai kävellen aina kun mahdollista. Talvisin bussilla ja sadepäivinä/porvaripäivinä/maanantaisin karautan paikalle laiskasti autolla...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Enne! Joo, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :)

      Voi kun olisikin työpaikka kävelymatkan päässä! Mun täytyy kulkea kolmella bussilla, jos olen oikein reipas niin kävelen sen viimeisen pätkän bussilla ajelun sijaan (reilu 2 km). Mutta vain jos ei sada tai muuten vaan laiskota :)

      Delete
  2. Eikös se toinen muotipoliisi näe tuossa ollenkaan mitään supersankarin viittaa? Myy se sillä!

    Olen pyöräillyt töihin tasan kerran (sama työmatka kuin sulla): olin klo 9-11 niin punainen kasvoistani, että moni kysyi, onko mulla kaikki hyvin :-O Urheilut urheiluna ja työmatkat erikseen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesh, myydään tuolla!

      Voi apua, mitähän mulle käy. Taitaa jäädä fillari puolimatkaan ja bussilla loppumatka :)

      Delete
  3. Mulla on kilometri työmatkaa, joten pääasiassa kävelen. Joskus fillarilla, mutta kun työmatka aamusta on pelkkää ylämäkeä, niin ei huvita hikoilla. Tosin takaisin tullessa saa lasketella vapaalla alas.

    Kiva asu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyt mä olen kyllä niin kade tuosta lyhyestä työmatkasta, täällä mennään kolmella eri bussilla.

      Ja kiitos :)

      Delete
  4. Upea kokonaisuus! Kertakaikkisen henkeäsalpaava tämä! Kimono sopii sinulle aivan uskomattoman hyvin.

    Minä menen autolla tai bussilla. Bussin kanssa tulee käveltyä, mutta matka on pitkä vaihtojen takia. Ennemmin ajelen töihin ja takaisin ja liikun töiden jälkeen nukuttuani pidempään :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihanainen <3

      Minullakin tulee paljon vaihtoja (kolmella eri bussilla), ja sitten kenkuttaa kun eka ei ole aikataulussa jolloin seuraavatkin vaihdot kusee.

      Delete
  5. Upea asu ja kimono on aivan ihana <3

    Itse pääsen töihin nyt muuton jälkeen kävellen, matka on n. 3 km. Ihan aina en voi kävellä, jos on jotain menoja ennen tai jälkeen töiden ja silloin kuljen kahdella ratikalla. Nämä matkat juuri olivat muuttomme syy, nyt lapset pääsevät kävellen kouluun ja heräämme aamuisin tuntia myöhemmin. So happy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Sara <3

      Oih, olen kyllä niin kateellinen noin sopivan mittaisesta työmatkasta!

      Delete
  6. Hitsi kun olisikin fillari! Kuinka ihanaa olisikin ajella lintujen laulaessa ja auringon noustessa aijjai! Muutaman kesän kuljinkin 15km matkaa pyörällä, ja se oli niin mukavaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fillarointi on kyllä kivaa, saas vaan nähdä miten näin rapakuntoisena tulen jaksamaan tuon vajaa 15 km matkan :)

      Delete
  7. Hei, siis aivan ihana toi kimono! Oon niin koittanut etsiä ton tyylistä, tuloksetta. Mietin, että jos sulla ei ole tuolle enää käyttöä niin olisitko halukas myymään tuota? :)

    - V

    ReplyDelete

Thanks for your time!