Thursday, May 8, 2014

paisley kimono & lace bra




KIMONO Lindex (edited by Kate Hudson) / TOP Mango (+ DIY) / JEANS Asos / NECKLACE from Spain

Gaala juhlittiin viime viikonloppuna, ja minä onneton en saanut ikuistettua iltapukulookkia kuin yhden instaräpsyn verran. Mutta se varmasti kertoo siitä, että ilta oli huisin hauska, kun kamera unohtui laukun pohjalle. Tämä mamma jaksoi vielä lähteä jatkoillekin, kun bileet siirtyivät gaalapaikasta Cuban kautta Apolloon. Korkkarit tosin vaihtuivat siinä vaiheessa Converseihin - arvatkaa vaan kuinka monta kertaa se iltapuvun helma talloontui liian pitkänä jalkoihini. Olin varmaan ihan huippystyle näky juhlamekossani ja tennareissa :)

Mulla löytyy vaatekaapista pitkä rivi kimonoita, ja keväisin ja kesäisin tykkään käyttää niitä hurjan paljon. Uusin tulokas on tämä Lindexin Kate Hudson -malliston paisley-kuosinen versio, joka onkin saanut jo käyttöaikaa todella paljon. Mangon vanhan topin tuunasin ompelemalla sen helmaan tuommoista pampulanauhaa käsin ilman ompelukonetta. Taidan olla aika hidas ompelemaan, aikaa meni melkein kolme tuntia! Ostin tuota samaa pampulanauhaa myös luonnonvalkoisena, katsotaan mikä vaate pääsee seuraavaksi työn alle. Jos siis hermo enää kestää samanlaista maraton-sessiota.

Topin alta pilkistää otsikonkin toinen aihe, nimittäin pitsirintsikat. Onko teille rintsikoiden näkyminen ihan ehdoton no-no, vai saavatko ne vähän kurkkia paidan alta?

//I just love kimonos, and have plenty of them in my closet. This is the newest one, from the Lindex edited by Kate Hudson collection.

10 comments:

  1. Näytät ihanalta! <3 Pitsirintsikat on tosi söpö yksityiskohta. :)

    Milla / millamainen

    ReplyDelete
  2. Voi ihana, mikä kokonaisuus. Tuo on kyllä niin sinua! <3

    Minä kuulun näihin "ei liivejä näkyviin" ihmisiin. Joskin omalla kohdallani vain, muiden kohdalla tuollainen pikantti näkyminen on minusta kaunista.

    ReplyDelete
  3. Ihana kimono ja kuten Dahlia totesi niin sinun näköinen asu :)

    ReplyDelete
  4. Taitaa olla samaa pampulaa kuin mun Indiedays gaalamekon helmassa. Se on niin söpöä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä vähän innostuin noiden pampuloiden kanssa, ostin sekä mustaa että valkoista metritolkulla :)

      Delete
  5. Mä olen nyt ihan viime viikkoina alkanut näkemään kimonoja ihan joka paikassa (siltä se ainakin tuntuu), mutten ole ihan varma, saisinko niitä mitenkään ujutettua osaksi nykyistä garderoobia, joten toistaiseksi olen jättänyt ostamatta innokkaasta hypistelystä huolimatta. Sulle sopii oivasti!

    Ja omat alusvaatteet eivät saa vilkkua, mutta muiden vilautteluita en paheksu ollenkaan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totta, niitä tuntuu olevan nyt ihan ekstrapaljon tarjolla! Hyvä juttu tämmöiselle kimonofanille, ei tarvitse kissojen ja koirien kanssa metsästää :)

      Delete

Thanks for your time!