Monday, July 14, 2014

moroccan




SLIPPERS & SANDALS Zoco Home / TRAY Indiska

Minä olen tänä kesänä ollut todella maltillinen alennusmyyntishoppailija, aleostokset on laskettavissa yhden käden sormilla. Tai no joo, nyt pitää ottaa kaksi sormea käyttöön toisestakin kädestä kun lasketaan nämä töppöset mukaan. Olen ollut tosi laiska pyörimään kaupoissa tonkimassa alerekkejä, ja ne harvat alelöytöni olen tehnyt kätevästi nettikaupoista kotisoffalla löhöillen.

Valkoisia nahkaisia varvassandaaleja olin katsellut jo aikaisemmin keväällä, hopeiset kotitossut taas puolestaan olivat ihan puhdas heräteostos. Jos marokkolainen tyyli kolahtaa, kannattaa käydä kurkkaamassa Zoco Homen nettiputikkia. Ja ei, tämä ei ole maksettu mainos, olen vain itse niin hurahtanut kyseisen putiikin valikoimiin :)

Aurinkoista viikon jatkoa, täällä lasketaan jo päiviä kesäloman alkuun!

//My love for moroccan items continues, here are my latest sale finds.

6 comments:

Thanks for your time!