Tuesday, August 26, 2014

snapsies


Koska tämä jokapäiväinen vesisade hieman verottaa mahdollisuuksia kuvailla päivän asuja, nappasin muutamia kuvia tämän hetken lemppariasioista. 

Hatuista olen tykännyt aina, ja koska kostea sää saa luonnonkiharan tukan melko villiksi, hattu pelastaa usein bad hair dayn. Haluaisin löytää tänä syksynä tämän mustan kaveriksi myös ruskean tai beigen yksilön. H&M:n nettikaupasta bongasin ainakin yhden varteenotettavan vaihtoehdon, täytyy käydä sovittelemassa.

//As it's constantly raining here in Finland, I haven't got the chance to go shoot daily looks. So here are some random snapsies of my current favorite things.

I've always loved hats, and this one saves my bad hair days, as my naturally curly hair gets really frizzy because of the humid weather. I would love to find a brown or beige one also this fall.


Kesällä yritin metsästää kissojen ja koirien kanssa sitä täydellistä ruskeaa hapsulaukkua, mutta se oikea yksilö antoi odottaa itseään viime viikonloppuun asti. Tämä pieni mokkalaukku löytyi Zarasta.

//I tried to find the perfect brown fringe bag all summer, but I only just now found it! This one is from Zara.


Minä olen ehdottomasti sormustyttöjä (no joo, ehkä vähän kaulakorutyttöjäkin), ja eniten tykkään suurehkoista kivisormuksista. Osa on vintagea ja osa ihan ketjuliikkeistä.

//My favorite piece of jewelry is definitely a big ring with a stone on it. Some of these are vintage, and some from high street stores.

Tällä viikolla odotan torstaita kuin kuuta nousevaa, sillä rakas harrastukseni Tai chi alkaa taas kesätauon jälkeen! Onko laji sinulle tuttu?

12 comments:

  1. The pictures are really nice :)

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Minä tykkäisin käyttää hattuja, mutta kun yksikään ei sovi mun pääni malliin;) Silti niitä on tullut hankittua ja uusia katsastelen koko ajan.
    Hapsulaukku on kiva - ja kyllä tuota voi talvellakin käyttää!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyllä sieltä vielä ihan varmasti löytyy sinunkin päähäsi sopiva yksilö!
      Hapsulaukku on kyllä ihana :)

      Delete
  3. Minäkin tykkäisin käyttää hattuja ja mielestäni ne sopivatkin minulle, mutta jostain syystä en sittenkään oikein osaa . Silti katselen nytkin sopivaa syyshattua, tuo omasi näyttää hyvältä :)

    ReplyDelete
  4. Lajia olisi mielenkiintoista kokeilla. Oletko kauan harrastanut? Minä aloitan huomenna neljännen vuoteni pilateksessa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minä olen harrastanut lajia noin kymmenen vuotta, välissä tosin oli muutaman vuoden tauko kun odotin Oliviaa ja sitten taas laiskistuin :) Nyt taas reilun vuoden aktiivisemmin. Kokeile ihmeessä, itse tykkään siitä kovasti. Pilatesta olen kokeillut vain pari kertaa, mutta tykkäsin kyllä siitäkin.

      Delete
  5. Olin aiemmin kivisormustyttö, mutta naimisiinmenon jälkeen en vaan ole osannut käyttää muita sormuksia kuin kihla- ja vihkisormusta. (Joista jälkimmäinen tavallaan kyllä on kivisormus...) Ehkäpä nyt voisi olla aika taas kokeilla?

    ReplyDelete
  6. Oi kun kivoja kuvia ja niin ihania sormuksia <3 Laji on tuttu, joskus olen kokeillut, vaan ei ihan minun juttuni kuitenkaan. Tosin tunnit olivat aamulla, se vaikuttaa minulla todella paljon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Dahlia :)

      Tai chi ei kyllä kaikille iske, siitä varmaan joko heti tykkää tai sitten ei!

      Delete

Thanks for your time!