Wednesday, September 3, 2014

floppy hat & flares



Joidenkin ihmisten ei ehkä vain pitäisi ajaa polkupyörällä. Kuten minun. Sain maanantaiaamuna 15 kilometrin työmatkaan kulumaan 1h 45 min. Kaksi eksymistä, paljon kiroilua, useita nieltyjä kyyneleitä ja yksi soitto miehelle: jätän pyörän tähän just, tuutko hakemaan, olen jossain keskellä metsää, navigaattorin signaalikaan ei toimi. Kokosin kuitenkin ylpeyteni rippeet, jonka jälkeen navigaattori päätti kierrättää minut jotain aivan kummallista kiertoreittiä määränpäähäni. Ja sama riemu uusiksi töiden jälkeen toiseen suuntaan. Uujee.

Mä olen vielä semmoinen mummopyöräilijä, että kaikki muut suhaa ohi. Himmailen alamäet jarruttaen, ajan suoralla semmoista järkevää vauhtia (= jos kaatuu, ei satu niin paljoa) ja ylämäkikin menee melko hitaasti punnertaen kun fillarista löytyy jopa kolme vaihdetta. Ja kypärä päässä tietty aina, tosin se nyt ei ole mummoilua vaan järkevää.

Joten se niistä mielikuvistani, joissa aamupyöräily kauniin syysauringon paistaessa lintujen laulaessa olisi vähintään meditatiivisien tilan tuova autuus. Ladataas siihen bussilippuun taas uusi kausi ihan suosiolla.

Kuvassa sentään hymyilyttää, tuo tyttö kun luuli vielä että pyöräileminen on kivaa :)

//Wearing my floppy hat with flares.

12 comments:

  1. Voi ei, toivottavasti kokemus ei torpedoinut sun aamupyöräilyjä kokonaan, parhaimmillaan ne nimittäin ovat suorastaan meditatiivisia :) Ja mikä ihana asukokonaisuus! Olen salaa haaveillut taas leveälahkeisista farkuista, mutta 158 cm huimalla pituudella tuntuu, että näytän niissä lähinnä isosiskonsa farkkuihin hypänneeltä pygmiltä...:D Mistä nuo farkut ovat kotoisin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, täytyy antaa uusi mahdollisuus tuolle aamupyöräilylle :)

      Ehdottomasti leveät lahkeet jalkaan, sitten vaikka korkojen kanssa jos muuten tuntuu liian lyhyeltä. Nämä farkut olen aikanaan tilannut Nellyltä (Gul & Blå Stockholm).

      Delete
  2. Auts :D Otan osaa ;) Vaikka olen spinning ohjaaja ( tai ehkä juuri siksi ) en lähtisi fillarilla liikkeelle, meno pyöräteillä ihan hirvitää . . .
    Asusi on todella kiva ja niin sinun tyylinen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Sara, viihdyin kyllä asussa hyvin :)

      Joo, kyllä siellä nuo "ammattipyöräilijät" suhaa semmosta vauhtia menemään että itseä hirvittää!

      Delete
  3. Hei taas sulla on mun vaatteet! Palauta ne pikimmiten! :D

    Ja voi eii, osanottani tän pyöräilyturhautumisen johdosta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihii, kyllä meillä pitäisi ehdottomasti olla yhteinen vaatekaappi :)

      Nyt mä olen ehkä päässyt yli tuosta onnettomasta pyöräreissusta, josko ensi viikolla uusi yritys.

      Delete
    2. Kyllä, suosittelen. Minusta fillarointi on kivaa ja pyöräilisin tosi mielelläni duunimatkan(kans se 15km) mut ei ole pyörää enään. mur!

      Delete
    3. No sitten mä pyöräilen sinunkin edestä! Lupaan ja vannon pyhästi yrittää ensi viikolla uudestaan :)

      Delete
  4. Voi ei mikä kokemus! Vaikka vähän hymyilyttikin täällä. Kaunis asukokonaisuus, aivan ihana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyllä muakin alkoi jossain vaiheessa jo vähän naurattaa, kunhan olin aikani kiukunnut :)
      Ja kiitos <3

      Delete
  5. Lovely !

    http://darkside-of-fashion.blogspot.fr
    Saskia ! xo

    ReplyDelete

Thanks for your time!