Thursday, September 3, 2015

destiny // the store




Olen aiemmin ihaillut muiden blogeissa postauksia Destiny -nimisestä putiikista, mutta vasta tänä kesänä sain itse aikaiseksi vierailla kyseisessä kaupassa. Ja se oli kuulkaas rakkautta ensi silmäyksellä! Silmäkarkkia joka vilkaisulla. Sen lisäksi että siellä myytävät sisustustavarat ja vaatteet ovat jumalaisen kauniita, myös esillepano myymälässä on silmiähivelevää. Voisin kärrätä joka ikisen asetelman kotiini juuri sellaisenaan - tai vaikka muuttaa tältä istumalta putiikkiin asumaan.

Lompakkoparkani varmasti kiittää, että olin tällä kertaa maltillinen shoppailija (vaikka mieli teki tuhlata sekä rahat että kukkaro). Mukaan lähti tuo upea pääkalloprintti sekä muutama kaunis höyhen lasipullon kera. Joku tilapäinen mielenhäiriö minulla kuitenkin oli, kun ostin noita perhosvetimiä vain yhden - kaapissa kun on kaksi ovea.

Jos Destiny ei ole teille vielä entuudestaan tuttu, menkää ihmeessä tutustumaan ja ihastumaan! Lönnrotinkadun ja Porvoon myymälöiden lisäksi löytyy nettikauppa, jossa voi käydä fiilistelemässä ihanuuksia ensihätään jos myymälä ei satu matkan varrelle. Itse taidan suunnata nyt nettikauppaan etsimään sitä toista perhosvedintä. Ja ei, tämä ei ole maksettu mainos. Olen vain umpirakastunut :)

12 comments:

  1. Wau, ihania juttuja! Oon just muuttamassa uuteen kotiin, joten nyt kiinnostaisi heti käydä tuolla katsomassa uusia juttuja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikös olekin! Ehdottomasti kannattaa käydä kurkkimassa :)

      Delete
  2. Mä oon ihaillut kans kuvista, nyt on kyllä pakko käväistä kun Habitareen tulen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viimeksi heidän osastonsa oli ihan mielettömän upea, varmasti tänäkin vuonna!

      Delete
  3. Kääk! Pikasilmäys nettikauppaan ja voinet arvata kuinka kävi :D Täällä siis toinen umpirakastanut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesh! Arvelinkin että voisit tykätä :)

      Delete
  4. Oioi! Näyttää ja kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta kaupalta. Mulla on järkky sisustuskuume parhaillaan käynnissä. Täytyy varmaan pyörähtää tuolla inspiraation ja kivojen löytöjen toivossa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niitä sieltä kyllä molempia löytyy! Vaikkei osaisikaan mitään niin inspiraatiota kyllä riittää pitkäksi aikaa!

      Delete
  5. Huikea paikka!
    Rakkautta tosiaan ilmassa...miten onnistuit pääsemään ulos tuolta putiikista ollenkaan!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. En tiedä itsekään :)
      Joku ihan suunnaton itsekurin puuska :)

      Delete
  6. Replies
    1. Olepa hyvä! Toivottavasti löytyy jotain kivaa :)

      Delete

Thanks for your time!